FIFA2026 dünya kupasında dünyaya 100 uzaylı inecekmiş. Bu tam da 24 Haziranda olacakmış. Türkiye karşılaşmasına denk geliyor. Büyük hadron çarpıştırıcısı 2 sene erken kapanıyormuş. Neden kapanıyormuş? Atlantis bulundu haberlerini eleştirmez olaydım :) Bunlar ne arkadaş? Neyse işimize bakalım.
🔍 Arama
Arama Sonuçları: @caglar'nin Gonderileri (40 sonuç)
Genel olarak neden yaşıyoruz, neden buradayız vesaire gibi soruları gördüğümde aynaya bak anlarsın demek istiyorum. O kadar da zor değil bunu kavramak.
Kahvemi yudumlarken her şeyi en iyi şekilde değirlendirmek için acele etmemenin önemini anlıyorum. Bu satırları yazarken kendi karakterim hakkında ne kadar detay vermem gerektiğine odaklanmam sadece internet kullanım alışkanlığımın ne açıda değişmesi gerektiğini de gösteriyor.
#alışkanlık #internet #hayat
#alışkanlık #internet #hayat
Anın anı. #beyaz #güvercin #an
"À plus tard" Resmi şekilde "görüşürüz" demenin Fransızcası. Bunu İngilizce bir cümleymişcesine okuyunca gülüyorum ama Fransızca telafusuzunu duyunca vay be diyorum. Diller ilginç.
Not tutarken renkli kalem kullanmak bir şeyi değiştiriyor mu? Hep düşünmüşümdür.
Bayramın ilk günü akraba ziyareti yaptınız mı?
İyi bayramlar!
Mevzuat Raporu'nda paylaşım yapmanın kolaylığı gibisi yok. <3
Gece lambasına baktığımda hiçbir şey bilmek istemiyorum hissi ve bir yandan da boş su bardağına bakıp kendime "su iç" diye hatırlatmam, geceleri varoluşsal sorgulamalarımdan bir tanesi. Bunun dışında önümdeki alarmlı saatin "saatli alarm mı,,alarmlı saat mi?" diye anılmasına "Kim, nasıl karar verdi ve çok düşünmemiş olsa gerek." diye düşünmem de bayağı gereksiz bir çaba. Gözümün önündeki her detayı anlatmaya çalışsam bir kitap çıkar mı? Bence bir kitaptan çok daha fazlası çıkar ama gerek yok. Masamın üstünde dolgunluktan dolayı şişmiş cüzdanın içini boşaltıp kendi haline gelmesini beklemek de ayrı bir hikaye konusu. Bu gece de böyle.
#gece #uyku #varoluşsal #hikaye
#gece #uyku #varoluşsal #hikaye
Atatürk'ün Samsun'a çıkışının 107. yılı. Kurtuluş Savaş'ının ilk adımları ve gençliğimize emanetlerimizi unutmamız gereken bir gündeyiz. Bayramımız hepimize kutlu olsun!
Sonuna "masyon" gelince Türkçe gibi duran kelimelerde son olarak küçültmasyonu görünce bu sabah iyi güldüm. Bu #KÜÇÜLTMASYON baya bir #ATMASYON :)
Bazen tekrara mı düşüyoruz yoksa tekrarlar mı bize düşüyor anlamaya çalışıyorum. Her seferinde de farkları görebilmek mutlu ediyor.
Sağlama yapmanın önemini kavrıyor muyuz yoksa kavrıyormuş gibi mi yapıyoruz? İkisinin arasında büyük fark var.
Öksürük Baba, Tükürük nene, Şeyh Çuf Çuf. Bu adlar neye istinaden takıldı diye sormama gerek yok. Belki de var.
Havada çilek kokusu duymak ve anlık kırmızı meyve yeme hissi hayatın bazen basit tanımı gibi.
#hayat #çilek
#hayat #çilek
Günlük olarak bazı haberleri okuduğumda "bana ne" demekten kendimi alamıyorum. Arada bir de alanımla ilgili olmayan bir haber okuyunca, yine zaman kaybettim hissini yaşıyorum. Bu sanırım bir tek bana özel değil.
#internet #haber
#internet #haber
Yenilikçi Yatırım Zirvesinde parayı devreye geçirelim, 500 milyar dolar devrede değil diye velveleye verilmesi baya gereksiz. Herkes bir şey aldığında enayi gibi hissetmezse o para da devreye geçer. Bunun dışında pek geçeceği bana gerçekçi gelmiyor.
Sabah kahvaltısı hazırlarken müzik dinler misiniz?
Eşeğin kulağına su kaçırmadan iş yapmak gerek.
Bazen her şeyin ne kadar anlamlı olduğunu düşünüyorum. Renkleri, tüten dumanı. Nane çayına sıktığım limonun güzelliği bile bambaşka geliyor. Nane tanelerinin şeffaf fincanın içerisinde dibe çökmesini görmek ayrı bir his. Hayatı mükemmel yapan şey detayları değil sadece olması. Ve bu güzel gecede her şey sadece oluyor.
#olmak
#olmak
Morpheus Neo'ya "Şimdi hapı yuttun" deseydi ne olurdu? Bambaşka bir Matrix izliyor olurduk. Ama diyemedi :(
Masamın üzerinde Etiyopya başkonsolosluğundan aldığım broşür bulunuyor. Bazen kendime Etiyopya'ya ziyaret güzel olur gibi gazlar veriyorum ama lan orası Afrika nereye gidiyorsun diye sonradan bir düzeltme geliyor. #Hayat
İyi güldüğüm bir gündeyim.
Kimse de adama "Sen belediye misin? Sokağa neden beton döküyorsun?" diye sormamış. İşgüzarlığın hiçbir formundan hoşlanmıyorum.
#Tasarruf dendiğinde aklıma bir sürü şey geliyor da sonra da "gerekli mi?" diye soruyorum kendime ve orada duraksıyorum.
23 Nisan herkese kutlu olsun!
bir problem olduğunda problemi medeni gibi halledebilecekken gereksiz tansiyon yükseltenlerin amaçları sadece konu üretmek. Sakin olmak en iyisi.
2020 sonrası çoğu izlediğim filmin fragmanı B tipi düşük bütçeli filmler gibi. Benim mi algım değişti yoksa yönetmenler ve film yapımcıları mı kötü hale geldi?
İnternet içeriklerinde son günlerde şikayet videoları ilgimi çekmeye başladı. Merak konum bu şikayetlerin dilekçeleri hazırlanıp gereken yere ulaştırılıyor mu ve emsal teşkil ettiriliyor mu? Yoksa video olarak kalıyor mu? İzleyelim görelim. Siz de bir şikayet videosu çektiyseniz, dilekçesini yazıp gereken merciye gönderdiniz mi?
Arabayı toplamda 24 litre suyla yıkadım. Daha efektif şekilde su kullanma tavsiyelerine açığım. 24 litre bile gözümde büyüyor.
Dün Denver Nuggets ve Minesota Timberwolves maçı izlerken Jamal Murray ve Aaron Gordon ikilsinin uyumu baya iyiydi. İşi nihayetine erdiriyorlar. Bakalım bir sonraki maç nasıl olacak. Halla istediğim hareketlilik yok. New York Knicks ve Atlanta Hawks'ı da yorgunluktan izleyemedim, artık özetini izlerim.
NBA maçı izlerken bir şey fark ettim. Oyuncular eskisi kadar hareketli değil. Acaba bütün takımlar mı böyle? İzleyelim görelim.
Kış mevsiminde milletin fiyatları eleştirip domates, biber fiyatlarının yüksek olmasına rağmen almaya çalışması her halükarda manidar. Mevsiminde olmayan ürünü almayın. Alıyorsanız da şikayet etmeyin.
İkisi arasından hangisini tercih ederdiniz?
Her şeyi tasarlamış ama park alanı hala soru işareti.
İran kedisi alıp adını iranyum koymak manidar olabilir.
#kedir #iran
#kedir #iran
Tahşiş yüzünden dışarıda doğru düzgün yemek yiyememek bazen yoruyor.
Pazar günü bir resmi eski belleklerde aramanın eğlencesi :)